355-75-14 (прыёмная) 363-39-13 (дыспетчарская)
Версія для людзей са слабым зрокам
г. Мінск, вул. Казінца, 7А Пн-Пт 8:00-17:00

Палітыка прадпрыемства ў галіне якасці

Галоўная мэта прадпрыемства - аказанне паслуг па змесце гарадскіх дарог, якія адказваюць абавязковым і заканадаўчым патрабаванні, а таксама паляпшэнне фінансавага стану прадпрыемства, падтрыманне ўстойлівага прыбытку калектыву, выконваючы патрабаванні і чаканні спажыўца і грамадства.

Шляхі дасягнення пастаўленай мэты:

Пастаяннае павышэнне выніковасці сістэмы менеджменту якасці, на аснове патрабаванняў міжнародных стандартаў, павялічваючы ступень задаволенасці спажыўца.

На аснове патрабаванняў спажыўцоў ўдасканаленне прагрэсіўных метадаў планавання і арганізацыі вытворчасці, прыняцця аптымальных тэхнічных рашэнняў, якія забяспечваюць высокую якасць пры мінімальных выдатках.

Рацыянальнае выкарыстанне рэсурсаў.

Забеспячэнне падтрымання і пастаяннага павышэння ўзроўню кваліфікацыі персаналу і яго кампетэнтнасці.

Падтрыманне ўзаемадзеяння з пастаўшчыкамі прадукцыі, закупляючы якасную прадукцыю па аптымальных цэнах і вядзенне кантролю якасці пастаўляюцца матэрыялаў.

Вывучэнне і ўкараненне перадавога вопыту арганізацыі працы, новых тэхналогій, прагрэсіўнай тэхнікі, уласнага станоўчага вопыту, планамернае абнаўленне парку абсталявання, зніжэнне энергаспажывання вытворчасці.

Пастаяннае падтрыманне арыентацыі на павышэнне задаволенасці спажыўцоў.

Кіраўніцтва арганізацыі бярэ на сябе адказнасць за адпаведнасць Палітыкі кантэксту арганізацыі і падтрыманню яе стратэгічнае напрамак, а таксама за выкананне заканадаўчых і іншых абавязковых патрабаванняў, патрабаванняў спажыўца, за забеспячэнне неабходнымі рэсурсамі для рэалізацыі гэтай палітыкі ў галіне якасці, давядзенне яе да ведама кожнага работніка прадпрыемства і заклікае ўсіх работнікаў да яе выканання.

Перспектывы развіцця

Удасканаленне тэхналогіі вытворчасці:

  1. Стварэнне сучаснай вытворчай інфраструктуры прадпрыемства: аснашчэнне магутнай ўборачнай і рамонтнай тэхнікай для ўборкі праезнай часткі вуліц, тратуараў, прыпынкаў, ачысткі сеткі ліўневай каналізацыі, рамонту дарожнага пакрыцця раёна. Рашэнне дадзенага пытання дазволіць паскорыць працэс абслугоўвання аб'ектаў добраўпарадкавання, якія знаходзяцца на балансе прадпрыемства, дазволіць пашырыць рынак паслуг прадпрыемствам і ўстановам горада (стаянак, школам, заводам і г.д.). Механізацыя працэсаў дазволіць вырабляць яе ў кароткія тэрміны, што асабліва важна.
  2. Распрацоўка стандартаў якасці выконваемых работ: укараненне ў вытворчасць выконваемых будаўніча-мантажных, рамонтных, эксплуатацыйных работ на аб'ектах прадпрыемства сістэмы менеджменту якасці па СТБ ІСО 9001:2015.

Удасканаленне спецыялізацыі вытворчасці:

  • рацыянальнае падзел працы рабочых асноўнага вытворчасці па відах работ і па сістэмах аплаты працы.

Удасканаленне кадравай палітыкі:

  1. Узмацненне кантролю за внутрисменными прастоямі рабочых.
  2. Удасканаленне прафілактыкі захворванняў.

Удасканаленне крэдытнай палітыкі:

  • З мэтай вызначэння аптымальнага аб'ёму матэрыяльных запасаў распрацаваць нормы запасаў па матэрыяльных рэсурсаў (матэрыялах, камплектуючых вырабах).

Ўдасканаленне кіраўніцкіх працэсаў:

  • Укараненне сістэмы «Упраўленне метадам рашэння задач».