355-75-14 (прыёмная) 363-39-13 (дыспетчарская)
.
г. Мінск, вул. Казінца, 7А Пн-Пт 8:00-17:00

Электронныя звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў (далей - грамадзян), і юрыдычных асоб адрасатам разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў". У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" электронны зварот выкладаецца на беларускай або рускай мовах.

Электронны зварот грамадзяніна ў абавязковым парадку павінен ўтрымліваць:

  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку або ініцыялы грамадзяніна;
  • адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
  •  выкладанне сутнасці звароту;
  • адрас электроннай пошты грамадзяніна.

Электронны зварот юрыдычнай асоб ў абавязковым парадку павінен ўтрымліваць:

  • назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
  • поўнае найменне юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;
  • выкладанне сутнасці звароту;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку асобы або ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
  • адрас электроннай пошты юрыдычнай асобы.

Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за 15 дзён з дня рэгістрацыі, а якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі - не пазней 1 месяца.

Адказы на электронныя звароты накіроўваюцца ў электронным выглядзе на адрас электроннай пошты, паказаны ў электронным звароце, альбо ў пісьмовым выглядзе на адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна або месца знаходжання юрыдычнай асобы ў выпадках, устаноўленых Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў ".

Пакідаюцца без разгляду сутнасці звароты, якія (па якіх):

  • выкладзены не на беларускай або рускай мове;
  • не маюць у сабе прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку, адраса месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
  • не маюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адрасы яго месца знаходжання, прозвiшча, уласнага iмя, iмя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
  • тэкст якіх не паддаецца чытанню;
  • маюць у сабе нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
  • павінны быць разгледжаны ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах альбо ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
  • маюць пытанні, якія не адносяцца да кампетэнцыі адрасата;
  • прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
  • пададзены паўторны зварот і ў ім не змяшчаюцца новыя абставіны;
  • з заяўнікам спынена перапіска.

Водгук электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы або напрамкі заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім быў накіраваны электронны зварот.


Звесткі аб тэматыцы зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб дзяржаўнага прадпрыемства «Рэмаўтадор Кастрычніцкага раёна г. Мінска» за 2019 год

№ п/п Тэматыка зваротаў Колькасць
2020 2019
  Усяго паступіла зваротаў: 18 14
1. Эксплуатацыя і рамонт жыллёвага фонду, у тым ліку:
2. Добраўпарадкаванне, асвятленне, санітарная ачыстка і ўборка 18 10
2.1. Добраўпарадкаванне прыдамавой тэрыторыі
2.2. Санітарная ачыстка і ўборка 5 1
2.3. Вонкавае асвятленне
2.4. Ліўневая каналізацыя 0 1
2.5. Утрыманне і эксплуатацыя гаражоў, аўтастаянак і парковак
2.6. Утрыманне вулічна-дарожнай сеткі 10 2
2.7. Змест азеляненні тэрыторый
2.8. Iншыя пытанні 3 2
3. Эксплуатацыя вонкавых сістэм водазабеспячэння і каналізацыі
4. Скаргі ад дзеяння службовых асоб
5. Пытанні аплаты за жыллёва-камунальныя паслугі
6. Кансультацыі, тлумачэнні і іншыя пытанні 0 4
6.1. пытанні жыллёвых праваадносін
6.2. прыватызацыя жылля
6.3. перапланіроўка жылля    
6.4. дзеянне дагавора найму (паднайму) жылых памяшканняў    
6.5. арэнда памяшканняў    
6.6. дзейнасць арганізацый забудоўшчыкаў МС    
6.7. аб парадку пакрыцця шкоды
6.8. праца і зарплата работнікаў ЖКГ    
6.9. пытанні ўтрымання хатніх і безнаглядных жывёл    
6.10. бытавой шум    
6.11. іншыя пытанні 0 4